En les pròximes setmanes Santa Pola comptarà amb quatre nous parcs per a gossos repartits per tot el municipi.

La regidoria de Sostenibilitat, que dirigix el candidat a l’alcaldia de Compromís, Alejandro Escalada, ha dissenyat quatre espais d’oci per a que els animals puguen gaudir de l’aire lliure amb seguretat.

Abajo en castellano

Estos parcs, que estan planificats des del mes de gener, se situaran enfront del Consultori Mèdic de Gran Alacant, al Parc del Mig de Santa Pola de l’Est, al costat del centre esportiu de Salinetes, i a l’entrada a Santa Pola per la Ronda Nord.

Amb estes actuacions, Compromís per Santa Pola vol donar resposta a una demanda ciutadana molt ampla i al gran increment de mascotes que està experimentant el poble any rere any. A més a més, els parcs per a gossos contribuiran a continuar fent de Santa Pola un municipi on el benestar animal siga una prioritat, sumant així més atractius per al nostre municipi.

Per altra banda, la regidoria de Sostenibilitat també crearà pròximament dos parcs de cal·listènia per a fomentar la pràctica esportiva a l’aire lliure. Estos parcs estaran situats a l’àrea esportiva de Gran Alacant i a la zona de Varadero.

Compromís continuarà la pròxima legislatura treballant pel benestar de les persones i per a construir una Santa Pola més amable i atractiva.




En las próximas semanas Santa Pola contará con cuatro nuevos parques para perros repartidos por todo el municipio.

La concejalía de Sostenibilidad, que dirige el candidato a la alcaldía de Compromís, Alejandro Escalada, ha diseñado cuatro espacios de ocio para que los animales puedan disfrutar del aire libre con seguridad.

Estos parques, que están planificados desde el mes de enero, se situarán frente al Consultorio Médico de Gran Alacant, en el “Parc del Mig” de Santa Pola del Este, junto al centro deportivo de Salinetes, y en la entrada a Santa Pola por la Ronda Norte.

Con estas actuaciones, Compromís per Santa Pola quiere dar respuesta a una demanda ciudadana muy amplia y al gran incremento de mascotas que está experimentando el pueblo año tras año. Además, los parques para perros contribuirán a continuar haciendo de Santa Pola un municipio donde el bienestar animal sea una prioridad, sumando así más atractivos para nuestro municipio.

Por otra parte, la concejalía de Sostenibilidad también creará próximamente dos parques de calistenia para fomentar la práctica deportiva al aire libre. Estos parques estarán situados en el área deportiva de Gran Alacant y en la zona de Varadero.

Compromís continuará la próxima legislatura trabajando por el bienestar de las personas y para construir una Santa Pola más amable y atractiva.