El divendres 31 de maig es va reunir l’Assemblea de Compromís per Santa Pola per a valorar els resultats electorals municipals i dibuixar el camí a seguir a partir d’ara. Les nostres conclusions van ser les següents:

Abajo en castellano

➡️ Els resultats han sigut roïns per a Compromís i per al conjunt de les forces progressistes del poble, i per davall de les expectatives que teníem.

➡️ Compromís per Santa Pola ha estat en un Govern local molt divers i complicat. No se’ns ha vist prou, ni tampoc el bon treball que hem fet. En canvi sí ens ha afectat negativament la gestió deficient, erràtica i contradictòria de determinades àrees de l’Ajuntament.

➡️ Hem dedicat tots els nostres esforços a treballar dins l’Ajuntament, però no hem sabut ni pogut explicar i difondre el nostre treball, ni tampoc escoltar les demandes, preocupacions i inquietuds de les nostres veïnes i veïns.

➡️ Ara estarem en l’oposició, i serem l’única força d’esquerra transformadora amb representació en l’Ajuntament. Tenim la responsabilitat de fer un bon treball d’oposició presentant les nostres propostes i intentant evitar l’aplicació de polítiques que vagen contra les persones i atempten contra el nostre territori i el nostre patrimoni, així com vigilar que no torne la corrupció dels últims 12 anys de govern del Partit Popular.

➡️ També tenim la responsabilitat de ser la connexió amb l’Ajuntament de totes les persones que volen un poble més progressista, ecologista i feminista. El nostre Grup sempre estarà a disposició per a transmetre totes les propostes, demandes i preguntes de la ciutadania, sense importar d’on vinguen o en quina formació política participen.

➡️ Des de Compromís per Santa Pola promourem la creació d’un espai ample de progrés i de col·laboració on qualsevol persona que vulga participar-hi i implicar-se en millorar el seu poble puga sentir-se còmoda. Hem de construir des de l’inici una alternativa que estiga en condicions de disputar l’alcaldia en 2023 des d’una perspectiva de progrés, atenció a les persones i respecte a la natura i al nostre patrimoni cultural, com hem intentat fer honestament durant tota la nostra història.

➡️ Finalment, volem donar les gràcies a totes les persones que han col·laborat i participat en el projecte de Compromís per Santa Pola, així com a totes aquelles que van tornar a confiar en nosaltres el passat 26 de maig. Santa Pola tornarà a somriure.


El viernes 31 de mayo se reunió la Asamblea de Compromís per Santa Pola para valorar los resultados electorales municipales y dibujar el camino a seguir a partir de ahora. Nuestras conclusiones fueron las siguientes:

➡️ Los resultados han sido malos para Compromís y para el conjunto de las fuerzas progresistas del pueblo, y por debajo de las expectativas que teníamos.

➡️ Compromís per Santa Pola ha estado en un Gobierno local muy diverso y complicado. No se nos ha visto lo suficiente, ni tampoco el buen trabajo que hemos hecho. En cambio sí nos ha afectado negativamente la gestión deficiente, errática y contradictoria de determinadas áreas del Ayuntamiento.

➡️ Hemos dedicado todos nuestros esfuerzos a trabajar en el Ayuntamiento, pero no hemos sabido ni podido explicar y difundir nuestro trabajo, ni tampoco escuchar las demandas, preocupaciones e inquietudes de nuestras vecinas y vecinos.

➡️ Ahora estaremos en la oposición, y seremos la única fuerza de izquierda transformadora con representación en el Ayuntamiento. Tenemos la responsabilidad de hacer un buen trabajo de oposición presentando nuestras propuestas e intentando evitar la aplicación de políticas que vayan contra las personas y atenten contra nuestro territorio y nuestro patrimonio, así como vigilar que no vuelva la corrupción de los últimos 12 años de gobierno del Partido Popular.

➡️ También tenemos la responsabilidad de ser la conexión con el Ayuntamiento de todas las personas que quieren un pueblo más progresista, ecologista y feminista. Nuestro grupo siempre estará a disposición para transmitir todas las propuestas, demandas y preguntas de la ciudadanía, sin importar de donde vengan o en qué formación política participen.

➡️ Desde Compromís per Santa Pola promoveremos la creación de un espacio amplio de progreso y de colaboración donde cualquier persona que quiera participar e implicarse en mejorar su pueblo pueda sentirse cómoda. Debemos construir desde el inicio una alternativa que esté en condiciones de disputar la alcaldía en 2023 desde una perspectiva de progreso, atención a las personas y respeto a la naturaleza y a nuestro patrimonio cultural, como hemos intentado hacer honestamente durante toda nuestra historia.

➡️ Finalmente, queremos dar las gracias a todas las personas que han colaborado y participado en el proyecto de Compromís per Santa Pola, así como a todas aquellas que volvieron a confiar en nosotras el pasado 26 de mayo. Santa Pola volverá a sonreír 😊