Compromís obri a la participació de la ciutadania l’elaboració del programa electoral per a Santa Pola amb el que concorrerem a les eleccions municipals del pròxim 26 de maig.

Mitjançant un formulari que podeu trobar aquí baix, proposem una sèrie d’eixos sobre els que la ciutadania pot escriure les seues aportacions al nostre programa.

Una vegada més, en Compromís per Santa Pola confiem en la participació com a eina fonamental a l’hora de desenvolupar les nostres polítiques, com ja vam demostrar amb el procés de Primàries obertes. Amb l’obertura del programa, oferim a totes les persones que ho desitgen la possibilitat de participar amb les seues idees en un projecte de ciutat que construïsca una Santa Pola amb un futur il·lusionant.


Compromís abre a la participación de la ciudadanía la elaboración del programa electoral para Santa Pola con el que concurriremos a las elecciones municipales del próximo 26 de mayo.

Mediante un formulario que podéis encontrar aquí abajo, proponemos una serie de ejes sobre los que la ciudadanía puede escribir sus aportaciones a nuestro programa.

Una vez más, en Compromís per Santa Pola confiamos en la participación como herramienta fundamental a la hora de desarrollar nuestras políticas, como ya demostramos con el proceso de Primarias abiertas. Con la apertura del programa, ofrecemos a todas las personas que lo deseen la posibilidad de participar con sus ideas en un proyecto de ciudad que construya una Santa Pola con un futuro ilusionante.