El passat 26 de desembre es va emetre un decret d’Alcaldia pel qual es va cessar al fins ara Cap de la Policia Local de Santa Pola en funcions, Rodrigo Martínez. Este cessament, que s’ha realitzat en plenes festes de Nadal i amb l’interessat gaudint de les seues vacances, evidencia una clara falta de diàleg i consens que ha provocat uns nivells de tensió que no són adequats per al correcte funcionament de la Policia Local.

abajo en castellano

Des de Compromís per Santa Pola no entenem la situació que ha provocat esta destitució ni la falta de previsió sobre les conseqüències que tindrà en les àrees de govern que gestionem i que estaven funcionant molt bé, com les de Medi Ambient i Protecció Civil. Comprenem que en altres àrees podien haver problemes però s’haurien d’haver solucionat a temps amb diàleg i comprensió per totes les parts per a no arribar a esta situació, amb un decret que el nostre regidor i primer Tinent d’Alcaldia, Alejandro Escalada, es va negar a signar i que genera un nou escenari que no sabem com es pot desenvolupar.

Encara estem a temps de reconduir la situació, nosaltres sempre apostarem per arribar a consensos que rebaixen la tensió i que ens permeta a totes i tots treballar per Santa Pola.


El pasado 26 de diciembre se emitió un decreto de Alcaldía por el cual se cesó al hasta ahora Jefe de la Policía Local de Santa Pola en funciones, Rodrigo Martínez. Este cese, que se ha realizado en plenas fiestas de Navidad y con el interesado disfrutando de sus vacaciones, evidencia una clara falta de diálogo y consenso que ha provocado unos niveles de tensión que no son adecuados para el correcto funcionamiento de la Policía Local.

Desde Compromís per Santa Pola no entendemos la situación que ha provocado esta destitución ni la falta de previsión sobre las consecuencias que tendrá en las áreas de gobierno que gestionamos y que estaban funcionando muy bien, como las de Medio Ambiente y Protección Civil. Comprendemos que en otras áreas podían haber problemas pero se tendrían que haber solucionado a tiempo con diálogo y comprensión por todas las partes para no llegar a esta situación, con un decreto que nuestro concejal y primer Teniente de Alcaldía, Alejandro Escalada, se negó a firmar y que genera un nuevo escenario que no sabemos como se puede desarrollar.

Todavía estamos a tiempo de reconducir la situación, nosotros siempre apostaremos por llegar a consensos que rebajen la tensión y que nos permita a todas y todos trabajar por Santa Pola.