en castellano

Aquesta setmana s’ha caracteritzat per les  reunions tècniques per a estudiar diferents problemes heretats que es donen a l’àrea d’urbanisme, medi ambient i benestar animal.

Per una banda, estem pendents de la resolució de diferents expedients urbanístics que podrien suposar un cost econòmic gran, com ara el pagament a l’empresa que va construir el centre d’estudis “José Tovar”, que estava sense resoldre i pot suposar una gran despesa de diners per al poble; o la causa de resolució de la condició d’agent urbanitzador d’una empresa pel no desenvolupament d’un sector. Aquests dos temes són heretats de la discutible gestió i compromisos, pensem que temeraris, adquirits per l’anterior corporació, que comprometen i hipotequen el nostre futur i que potser s’hauran de resoldre en els tribunals de justícia.

Hem avançant en qüestions de benestar animal en quant a identificació canina i control d’animals potencialment perillosos, donat el repunt que es ve observant en aquests últims temps. I, per damunt de tot, hem donat un pas de gegant amb la gestió de les colònies felines. Ja tenim localitzades a la gran majoria de persones que s’encarregaran de la gestió, i també gairebé totes les colònies del poble, i només queda signar el conveni amb les clíniques veterinàries locals per a donar-li un contingut tècnic, mèdic i d’assessorament a la gestió de colònies de gats.

També els grups polítics municipals hem rebut formació en igualtat. Hi va haver representació de quasi tots els grups, incloent el de regidors no adscrits.

A més, hem estat  solucionant al carrer totes les qüestions on se’ns ha requerit, i hem atès el treball d’equip de govern i de coordinació i organització internes del grup municipal.




————————————————————–

Esta semana se ha caracterizado por las reuniones técnicas para estudiar diferentes problemas heredados que se dan en el área de urbanismo, medio ambiente y bienestar animal.

Por un lado, estamos pendientes de la resolución de diferentes expedientes urbanísticos que podrían suponer un gran coste económico, como por ejemplo el pago a la empresa que construyó el centro de estudios “José Tovar”, que estaba sin resolver y puede suponer un gran gasto de dinero para el pueblo; o la causa de resolución de la condición de agente urbanizador de una empresa por el no desarrollo de un sector. Estos dos temas son heredados de la discutible gestión y compromisos, pensamos que temerarios, adquiridos por la corporación anterior, que comprometen e hipotecan nuestro futuro y que puede que se tengan que resolver en los tribunales de justicia.

Hemos avanzado en cuestiones de bienestar animal en cuanto a identificación canina y control de animales potencialmente peligrosos, dado el repunte que se viene observando en estos últimos tiempos. Y, por encima de todo, hemos dado un paso de gigante con la gestión de las colonias felinas. Ya tenemos localizadas a la gran mayoría de persones que se encargarán de la gestión, y también a casi todas las colonias del pueblo, y solo queda firmar el convenio con las clínicas veterinarias locales para darle un contenido técnico, médico y de asesoramiento a la gestión de las colonias de gatos.

También los grupos políticos municipales hemos recibido formación en igualdad. Hubo representación de casi todos los grupos, incluyendo el de concejales no adscritos.

Además, hemos estado solucionando en la calle todas las cuestiones donde se nos ha requerido, y hemos atendido al trabajo de equipo de gobierno y de coordinación y organización interna del grupo municipal.