IMG-20150331-WA0001

El passat dilluns 30 de març, la coalició Compromís per Santa Pola presentava la seua candidatura per a les eleccions municipals. Fins al Centre cívic i social de la localitat es van acostar gairebé un centenar de persones per tal de fer costat a la llista de Compromís i escoltar als tres caps de llista: Alejandro Escalada –candidat a l’alcaldia de Santa Pola–, Mireia Mollà –cap de llista per la circumscripció d’Alacant– i Mónica Oltra –candidata a la presidència de la Generalitat Valenciana.

L’acte, presentat per l’actual regidor Federico Zaragoza, va tenir dues parts. En un primer moment es va presentar a tots els integrants de la candidatura. El públic assistent va aplaudir els 25 candidats i candidates que configuren aquest projecte. Un grup amb molta gent jove i que inclou, també, l’experiència d’algunes persones que han sigut regidores de Santa Pola.

En els parlaments, Alejandro Escalada va assenyalar les grans possibilitats que governe la jove candidatura de Compromís i la necessitat d’actuar amb urgència en els serveis socials. La solidaritat, la justícia social i la defensa del patrimoni natural i cultural foren algunes de les mesures que defensà el candidat a l’alcaldia. Recordà, així mateix, que Compromís no és un partit nou. Al contrari, Compromís per Santa Pola acumula dues legislatures en les que s’ha acabat convertint en el grup referent de l’oposició local.

La diputada Mireia Mollà va recordar les conseqüències dramàtiques que han tingut les polítiques neoconservadores del govern autonòmic i local i va defensar la necessitat de treballar amb la ciutadania per retornar-li el somriure i la felicitat.

L’acte el va tancar la diputada i candidata a la presidència de la Generalitat Mónica Oltra. En la seua entenedora intervenció, va explicar les mesures urgents que s’hauran de prendre immediatament després de les eleccions. Va assenyalar les injustícies socials que aquest sistema provoca i la necessitat d’un canvi de paradigma polític, on els drets deixen de ser privilegis a l’abast, només, de les grans fortunes.

La tasca valenta i desacomplexada de la diputada va ser reconeguda amb una llarga ovació. Mónica Oltra ha estat la imatge de la lluita contra la corrupció al País Valencià. No ha de resultar extrany, doncs, que quan Oltra parlà dilluns a Santa Pola ho fera, segons diuen les enquestes, com la política millor valorada del nostre país.

———————————————————————————————————————————————-

El pasado lunes 30 de marzo, la coalición Compromís per Santa Pola presentaba su candidatura para las elecciones municipales. Hasta el Centro cívico y social de la localidad se acercaron casi un centenar de personas con el fin de apoyar a la lista de Compromís y escuchar a los tres cabezas de lista: Alejandro Escalada -candidato a la alcaldía de Santa Pola-, Mireia Mollà -cabeza de lista por la circunscripción de Alicante- y Mónica Oltra -candidata a la presidencia de la Generalitat Valenciana.

El acto, presentado por el actual concejal Federico Zaragoza, tuvo dos partes. En un primer momento se presentó a todos los integrantes de la candidatura. El público asistente aplaudió a los 25 candidatos y candidatas que configuran este proyecto. Un grupo con mucha gente joven y que incluye, también, la experiencia de algunas personas que han sido concejales de Santa Pola.

En las intervenciones, Alejandro Escalada señaló las grandes posibilidades de que gobierne en Santa Pola la joven candidatura de Compromís  y la necesidad de actuar con urgencia en los servicios sociales. La solidaridad, la justicia social y la defensa del patrimonio natural y cultural fueron algunas de las medidas que defendió el candidato a la alcaldía. Recordó, asimismo, que Compromís no es un partido nuevo. Por el contrario, Compromís per Santa Pola acumula dos legislaturas en las que se ha convertido en el grupo referente de la oposición local.

La diputada Mireia Mollà recordó las consecuencias dramáticas que han tenido las políticas neoconservadoras del gobierno autonómico y local y defendió la necesidad de trabajar con la ciudadanía para devolverle la sonrisa y la felicidad.

El acto lo cerró la diputada y candidata a la presidencia de la Generalitat Mónica Oltra. En su inteligible intervención, explicó las medidas urgentes que se deberán tomar inmediatamente después de las elecciones. Señaló las injusticias sociales que este sistema provoca y la necesidad de un cambio de paradigma político, donde los derechos dejen de ser privilegios al alcance, sólo, de las grandes fortunas.

La tarea valiente y desacomplejada de la diputada fue reconocida con una larga ovación. Mónica Oltra ha sido la imagen de la lucha contra la corrupción en Valencia. No debe resultar extraño, pues, que cuando Oltra habló el lunes en Santa Pola lo hiciera, según dicen las encuestas, como la política mejor valorada de nuestro país.

Xavier Mas i Sempere, portaveu de Compromís per Santa Pola