Fa almenys sis anys que se’ns va dir que s’anava a traslladar el mercadet de Biguetes al parc anomenat popularment de “Sorolla”, un espai de formigó i ciment que es va fer al llarg del carrer Sorolla i al final dels carrers Alacant i Carreters, per la qual cosa es van talar tots els arbres fruiters i plantes que hi havia abans. No hem tornat a saber-ne res.

Així mateix segueix estant, com es veu en la fotografia, la barana horitzontal, perillosa per als xiquets i xiquetes segons els tècnics en la matèria, que separa l’espai cimentat de l’espai reservat a la canalització. Aquesta barana ja va ser denunciada en 2012 com a perillosa i fins la data segueix estant igual.

D’altra banda, aquest espai canalitzat del barranc pel que se suposa que ha de córrer l’aigua pluvial en cas de grans crescudes i que no té eixida, es troba de nou ple de brossa, com ja estem acostumats a veure’l.

Com es dóna la circumstància que no s’ha fet res del previst, excepte cimentar un tros d’espai natural i rodejar tot el recinte de tanques perimetrals provisionals, que qualsevol pot moure per a entrar en el recinte, hem demanat a l’ajuntament que almenys es mantinga tot l’espai en bones condicions per a ús de les famílies amb xiquets i xiquetes.

Foto0193

———————————————————————————————————————————————–

Hace al menos seis años que se nos dijo que se iba a trasladar el mercadillo de Viguetas el parque llamado popularmente de “Sorolla”, un espacio de hormigón y cemento que se hizo a lo largo de la calle Sorolla y al final de las calles Alicante y Carreteros, por lo que se talaron todos los árboles frutales y plantas que había antes. No hemos vuelto a saber nada.

Asimismo sigue estando, como se ve en la fotografía, la barandilla horizontal, peligrosa para los niños y niñas según los técnicos en la materia, que separa el espacio cementado del espacio reservado a la canalización. Esta barandilla ya fue denunciada en 2012 como peligrosa y hasta la fecha sigue estando igual.

Por otra parte, este espacio canalizado del barranco por el que se supone que tiene que correr el agua pluvial en caso de grandes crecidas y que no tiene salida, se encuentra de nuevo lleno de basura, como ya estamos acostumbrados a verlo.

Como se da la circunstancia de que no se ha hecho nada de lo previsto, excepto cimentar un trozo de espacio natural y rodear todo el recinto vallas perimetrales provisionales, que cualquiera puede mover para entrar en el recinto, hemos pedido al ayuntamiento que al menos se mantenga todo el espacio en buenas condiciones para uso de las familias con niños y niñas.

Alejandro Escalada Villanueva, portaveu del Grup Municipal