El Consell Local de Compromís per Santa Pola ha rebut la primera candidatura, la d’Alejandro Escalada, a les primàries de Compromís per a l’alcaldia de Santa Pola. Alejandro forma part de Compromís per Santa Pola des de la seua fundació i, en els últims mesos, és regidor i portaveu de Compromís a l’ajuntament.

Recordem que l’únic requisit per a optar a aquesta elecció és ser afiliada o afiliat de Compromís. Per a formar part de la llista cal ser afiliat/da o simpatitzant de Compromís. Finalment, la persona que vulga votar a les primàries ha de ser afiliat/da, simpatitzant o haver-se inscrit prèviament en el cens electoral de Compromís. En el moment que s’òbriga el cens, pròximament, informarem a totes les persones interessades.

———————————————————————————————————————————————–

El Consell Local de Compromís per Santa Pola ha recibido la primera candidatura, la de Alejandro Escalada, a las primarias de Compromís para la alcaldía de Santa Pola. Alejandro forma parte de Compromís per Santa Pola desde su fundación y, en los últimos meses, es concejal y portavoz de Compromís en el ayuntamiento.

Recordamos que el único requisito para optar a esta elección es ser afiliada o afiliado de Compromís. Para formar parte de la lista hay que ser afiliado/a o simpatizante de Compromís. Finalmente, la persona que quiera votar en las primarias debe ser afiliado/a, simpatizante o haberse inscrito previamente en el censo electoral de Compromís. En el momento en que se abra el censo, próximamente, informaremos a todas las personas interesadas.