Hem demanat que es convoque una Comissió Informativa d’Urbanisme, Infraestructures i Medi Ambient per a tractar la situació actual del Pla General d’Ordenació Urbana de l’Ajuntament de Santa Pola, emplaçant als tècnics urbanístics perquè ens expliquen els seus punts de vista en general i en particular de cada sector , així com als responsables de l’equip de govern perquè ens avancen els seus plantejaments futurs.

Han passat uns quants anys des de l’aprovació del Pla General d’Ordenació Urbana de Santa Pola. La situació econòmica que pateix el país coincident amb el període de vigència d’aquest pla, no ha permés desenvolupar, com ja vam advertir, cap dels sectors previstos optimistament per l’equip de govern. De fet el PGOU ha estat el gran oblidat de la nostra legislatura, pels pocs assumptes que hem tractat amb ell com a protagonista.

En aquests temps d’aturada generalitzada de desenvolupaments urbanístics,  tant els tècnics que el van redactar, com els polítics que ho van aprovar en solitari, poden tenir nous plantejaments o reflexions que cal tenir en compte en aquests moments, o potser més endavant.

Considerem necessari que tots els grups polítics municipals tinguen una informació exacta de la situació en què es troba el Pla General d’Ordenació Urbana de Santa Pola, i cada un dels sectors que el composen, per si fòra necessari fer determinades propostes, tant per a protegir més el nostre entorn com per a preservar el pendent de desenvolupar de l’especulació salvatge.

———————————————————————————————————————————————–

Hemos pedido que se convoque una Comisión Informativa de Urbanismo, Infraestructuras y Medio Ambiente para tratar la situación actual del Plan General de Ordenación Urbana del Ayuntamiento de Santa Pola, emplazando a los técnicos urbanísticos para que nos expliquen sus puntos de vista en general y en particular de cada sector, así como a los responsables del equipo de gobierno para que nos avancen sus planteamientos futuros.

Han pasado varios años desde la aprobación del Plan General de Ordenación Urbana de Santa Pola. La situación económica que sufre el país coincidente con el periodo de vigencia de este plan, no ha permitido desarrollar, como ya advertimos, ninguno de los sectores previstos optimistamente por el equipo de gobierno. De hecho el PGOU ha sido el gran olvidado de nuestra legislatura, por los pocos asuntos que hemos tratado con él como protagonista.

En estos tiempos de paralización generalizada de desarrollos urbanísticos, tanto los técnicos que lo redactaron, como los políticos que lo aprobaron en solitario, pueden tener nuevos planteamientos o reflexiones que hay que tener en cuenta en estos momentos, o quizás más adelante.

Consideramos necesario que todos los grupos políticos municipales tengan una información exacta de la situación en que se encuentra el Plan General de Ordenación Urbana de Santa Pola, y cada uno de los sectores que lo componen, por si fuera necesario hacer determinadas propuestas, tanto para proteger más nuestro entorno como para preservar lo pendiente de desarrollar de la especulación salvaje.

Federico Zaragoza Alberich, portaveu del Grup Municipal