Tot el món coneix les dificultats econòmiques que està patint una part molt gran de la població de l’estat a causa de la desocupació i la situació econòmica.

En la nostra localitat, com en moltes de les ciutats espanyoles, organitzacions no governamentals (Creu Roja, Càritas, bancs d’aliments, etc.) i ajuntament estem fent un important esforç per pal·liar els problemes de les famílies en situació de precarietat, i ens veiem desbordats .

Considerem necessari que tots els grups polítics municipals tinguen una informació exacta i concreta de la situació social de Santa Pola a hores d’ara, de la que l’oposició manca, per si cal fer determinades propostes de cara als pressupostos de l’any que ve.

Ens pareix imprescindible que es convoque una reunió monogràfica per a tractar la situació social de la nostra vila i sol·licitar que els tècnics socials, i fins i tot els responsables de les associacions que estan actuant en aquest camp a la nostra vila, que són els que realment coneixen amb precisió com estem, ens exposen la situació,  ens donen el seu punt de vista i ens proposen solucions a curt termini.

———————————————————————————————————————————————-

Todo el mundo conoce las dificultades económicas que está sufriendo una parte muy grande de la población del estado a causa del desempleo y la situación económica.

En nuestra localidad, como en muchas de las ciudades españolas, organizaciones no gubernamentales (Cruz Roja, Cáritas, bancos de alimentos, etc.) y ayuntamiento estamos haciendo un importante esfuerzo para paliar los problemas de las familias en situación de precariedad, y nos vemos desbordados.

Consideramos necesario que todos los grupos políticos municipales tengan una información exacta y concreta de la situación social de Santa Pola a estas alturas, de la que la oposición carece, por si hay que hacer determinadas propuestas de cara a los presupuestos del año que viene.

Nos parece imprescindible que se convoque una reunión monográfica para tratar la situación social de nuestra villa y solicitar que los técnicos sociales, e incluso los responsables de las asociaciones que están actuando en este campo en nuestra villa, que son los que realmente conocen con precisión como estamos, nos expongan la situación, nos den su punto de vista y nos propongan soluciones a corto plazo.

Federico Zaragoza Alberich, portaveu del Grup Municipal