Segons els mitjans de comunicació del darrer cap de setmana (veure enllaços adjunts), en la zona de les Salines que des de fa poc de temps l’ajuntament de Santa Pola mostra als visitants mitjançant visites organitzades i promou en fires turístiques, el Pantanet de Santa Fe, s’han trobat recentment grans quantitats de peixos morts. Sembla que són les aigües perimetrals de les Salines les que estan en mal estat, i els responsables del pantanet afectat pensen que cal una inversió econòmica de la Generalitat.

D’altra banda, Santa Pola no és una de les dèneu localitats que s’han vist beneficiades per la partida de tres milions d’euros recentment adjudicada i destinada a infraestructures, aigües i medi ambient de la Diputació d’Alacant.

És pel que Compromís per Santa Pola ha demanat explicacions i solucions a l’equip de govern, i ha sol•licitat al seu grup parlamentari a les Corts les intervencions oportunes i que es depuren les resposabilitats que procedisquen.

—————————————————————————

Según los medios de comunicación del último fin de semana (ver enlaces adjuntos), en la zona de las Salinas que desde hace poco tiempo el ayuntamiento de Santa Pola muestra a los visitantes mediante visitas organizadas y promueve en ferias turísticas, el Pantanet de Santa Fe, se han encontrado recientemente grandes cantidades de peces muertos. Parece que son las aguas perimetrales de las Salinas las que están en mal estado, y los responsables del Pantanet afectado piensan que es necesaria una inversión económica de la Generalitat.

Por otra parte, Santa Pola no es una de las diecinueve localidades que se han visto beneficiadas por la partida de tres millones de euros recientemente adjudicada y destinada a infraestructuras, aguas y medio ambiente de la Diputación de Alicante.

Es por lo que Compromís per Santa Pola ha pedido explicaciones y soluciones al equipo de gobierno, y ha solicitado a su grupo parlamentario en les Corts las intervenciones oportunas y que se depuren las responsabilidades que procedan.

 

Federico Zaragoza Alberich. Portaveu del G.M. Compromís per Santa Pola.