Fa uns dies vam denunciar que a un barranc de Gran Alacant s’estaven abocant aigües brutes. Segons el govern municipal, els abocaments serien puntuals fins que al proper setembre es puguera actuar sobre la zona.

Però, en compte de millorar, s’han fet amb màquines dos rases a la eixida del barranc perquè l’aigua no puga eixir a la carretera i arribe a les platges. A més, s’han col•locat barreres de runes i pedres per tal de modificar el curs de l’aigua i amagar el problema.

D’aquesta manera, el que s’ha provocat realment és l’estancament i embassament de l’aigua dins del barranc. Ara, hi proliferen mosquits. Junt amb el mal olor, ja no sembla només un problema mediambiental, sinó també de salut pública.

Per tot açò, hem posat a disposició del nostre grup parlamentari a les Corts tota la informació per tal que puguen preguntar al respecte del problema a les Conselleries de Sanitat i de Medi ambient, ja que de no corregir-se amb rapidesa, pot acabar en un focus de mosquits i insalubritat per als veïns i veïnes del Gran Alacant.

——————————————————————————————-

Hace unos días denunciamos que en un barranco de Gran Alacant se estaban vertiendo aguas sucias. Según el gobierno municipal, los vertidos serían puntuales hasta que el próximo setiembre se pudiera actuar sobre la zona.

Pero, en lugar de mejorar, se han hecho con máquinas dos zanjas en la salida del barranco para que el agua no pueda salir a la carretera y llegue a las playas. Además, se han colocado barreras de escombros y piedras para modificar el curso del agua y ocultar el problema.

De este modo, lo que se ha provocado realmente es el estancamiento y embalse del agua dentro del barranco. Ahora, proliferan mosquitos. Junto con el mal olor ya no parece sólo un problema medioambiental, sino también de salud pública.

Por todo esto, hemos puesto a disposición de nuestro grupo parlamentario en les Corts toda la información para que puedan preguntar al respecto del problema a las Consellerias de Sanidad y de Medio Ambiente, ya que de no corregirse con rapidez, puede acabar en un foco de mosquitos e insalubridad para los vecinos y vecinas del Gran Alacant.

Federico Zaragoza Alberich, portaveu del Grup Municipal