Compromís per Santa Pola no ha estat consultat ni ha pogut intervenir en la decisió de fer una pista de skate board en els terrenys propers a les Salines, al costat del pavelló poliesportiu de Xiprerets. Aquesta decisió només ha passat per junta de govern, i només ha pogut intervenir-hi el PP, que governa en solitari en Santa Pola.

Ens hem assabentat per la premsa que una part dels diners destinats al “Pla de Competitivitat del Turisme Esportiu i Mediambiental” es dedicaran a aquest projecte que sense dubte un sector de la joventut del poble agrairia que es fera a Santa Pola.

Però en Compromís no ens pareix que el perímetre més proper a les Salines, en una zona ja molt degradada del mateix per la gran quantitat de runes abocades i aplanades que hi ha, siga la ubicació més adequada per a aquest projecte. Hem denunciat en diverses ocasions que inclús molt recentment hi havia camions descarregant runes aprofitant directament l’entrada esquerra als aparcaments del recinte esportiu de Xiprerets. A més, unes pistes d’aquest tipus requereixen per a poder-les instal·lar l’abocament de quantitats considerables de formigó, en un lloc molt proper al parc natural de les Salines.

No ens pareix malament que es pose en marxa una idea que diverses formacions polítiques, entre altres la nostra, han vingut demandant en els seus programes per a les últimes conteses electorals. Però és la nostra opinió que quan es planteja gastar uns diners tan considerables en l’esport a Santa Pola sota el paraigua del Pla de Competitivitat, caldria mesurar molt be, en moments de greu crisi econòmica i laboral com els que encara estem vivint en el dia a dia dels nostres llars, en què i com gastar els diners, i consultar a associacions i col·lectius interessats per l’esport en Santa Pola, que a lo millor no veurien amb bons ulls que es dedique aquesta gran quantitat de diners a unes pràctiques esportives potser no tan populars i de masses com altres.

Santa Pola, 31 de març de 2014.

Federico Zaragoza Alberich. Portaveu de Compromís per Santa Pola.

—————–

Compromís no considera necesario, urgente ni adecuado gastar 509575 euros en las pistas de skate board de Xiprerets .

Compromís per Santa Pola no ha sido consultado ni ha podido intervenir en la decisión de hacer una pista de skate board en los terrenos próximos a las Salinas, junto al pabellón polideportivo de Xiprerets. Esta decisión sólo ha pasado por junta de gobierno, y sólo ha podido intervenir el PP, que gobierna en solitario en Santa Pola.

Nos hemos enterado por la prensa de que una parte del dinero destinado al “Plan de Competitividad del Turismo Deportivo y Mediambiental” se dedicará a este proyecto que sin duda un sector de la juventud del pueblo agradecería que se hiciera en Santa Pola.

Pero en Compromís no nos parece que el perímetro más cercano a las Salinas, en una zona ya muy degradada del mismo por la gran cantidad de escombros vertidos y aplanados que hay, sea la ubicación más adecuada para este proyecto. Hemos denunciado en varias ocasiones que incluso muy recientemente había camiones descargando escombros aprovechando directamente la entrada izquierda en los aparcamientos del recinto deportivo de Xiprerets. Además, unas pistas de este tipo requieren para poder instalarlas el vertido de cantidades considerables de hormigón, en un lugar muy cercano al parque natural de las Salinas.

No nos parece mal que se ponga en marcha una idea que varias formaciones políticas, entre otras la nuestra, han venido demandando en sus programas para las últimas contiendas electorales. Pero es nuestra opinión que cuando se plantea gastar un dinero considerable en el deporte en Santa Pola bajo el paraguas del Plan de Competitividad, habría que medir muy bien, en momentos de grave crisis económica y laboral como los que todavía estamos viviendo en el día a día de nuestros hogares, en qué y cómo gastar el dinero, y consultar a asociaciones y colectivos interesados ​​por el deporte en Santa Pola, que a lo mejor no verían con buenos ojos que se dedique esta gran cantidad de dinero a unas précticas deportivas quizás no tan populares y de masas como otras.

Santa Pola, 31 de marzo de 2014.

Federico Zaragoza Alberich. Portavoz de Compromís per Santa Pola.