INAUGURACIÓ NOVA SEU COMPROMÍS

Coalició Compromís inaugurava la seua nova seu a Santa Pola, situada al carrer Santa Isabel, número 42. Un espaiós local de dues plantes, el qual va ser lloat per Mireia Mollà, diputada autonòmica per Alacant, que va voler acompanyar a amics i afiliats de la localitat en aquesta assenyalada ocasió. Mollà no va dubtar a apuntar no només les bondats de l’espai, també la polivalència de les seues sales.

Referent a això, Federico Zaragoza, portaveu local de Coalició Compromís, indicava que “ara mateix, estem facilitant la nostra seu com a sala d’estudi, per a tornejos i cursos d’escacs i per totes les activitats que ens demanen els nostres amics i afiliats” .

Cap a aquestes persones en particular va voler focalitzar la seva atenció Mireia Mollà durant la seua al•locució, “ja que gràcies al treball i implicació de tots estem aconseguint que Compromís es configure com una alternativa de Govern”. Zaragoza va ratificar el treball “dur i diari que realitzen en el Grup municipal tant Alejandro Escalada, en qualitat de regidor, com el nostre secretari de Grup, Francisco Carbonell. Tots dos porten a terme un exhaustiu control de les accions del Govern local. A dia d’avui, Compromís és l’únic partit que, realment, fa una oposició efectiva a Santa Pola”.

Federico Zaragoza, portaveu de Compromís per Santa Pola.

06.03.2014
———————

INAUGURACIÓN DE LA NUEVA SEDE DE COMPROMÍS

Coalició Compromís inauguraba su nueva sede en Santa Pola, situada en la calle Santa Isabel, número 42. Un espacioso local de dos plantas, el cual fue alabado por Mireia Mollá, diputada autonómica por Alicante, quien quiso acompañar a amigos y afiliados de la localidad en esta señalada ocasión. Mollá no dudó en apuntar no sólo las bondades del espacio, también la polivalencia de sus salas.

A este respecto, Federico Zaragoza, portavoz local de Coalició Compromís, indicaba que “en estos momentos, estamos facilitando nuestra sede como sala de estudio, para torneos y cursos de ajedrez y para cuantas actividades nos soliciten nuestros amigos y afiliados”.

Hacia estas personas en particular quiso focalizar su atención Mireia Mollá durante su alocución, “puesto que gracias al trabajo e implicación de todos estamos consiguiendo que Compromís se configure como una alternativa de Gobierno”. Zaragoza refrendó el trabajo “duro y diario que realizan en el Grupo municipal tanto Alejandro Escalada, en calidad de concejal, como nuestro secretario de Grupo, Francisco Carbonell. Ambos llevan a cabo un exhaustivo control de las acciones del Gobierno local. A día de hoy, Compromís es el único partido que, realmente, realiza una oposición efectiva en Santa Pola”.

Federico Zaragoza, portavoz de Compromís per Santa Pola.

06.03.2014